بیرانوند: برگزاری دربی چند روز قبل از بازی ما و السد عاقلانه نبود، از تساوی دربی خوشحالم

به گزارش جعبه مهر، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر اینکه طرفداران دو تیم با رضایت استادیوم را ترک کردند، خوشحال هستم.

بیرانوند: برگزاری دربی چند روز قبل از بازی ما و السد عاقلانه نبود، از تساوی دربی خوشحالم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل دربی هشتادوهشتم پایتخت درباره ناراحتی طرفداران از نحوه بازی دو تیم گفت: به نظر شما دربی بدی شد؟ چرا طرفداران ناراضی بودند؟ من به خاطر جو حاکم بر استادیوم و اینکه طرفداران دو تیم راضی استادیوم را ترک کردند، خوشحالم. هر دو تیم نیز موقعیت هایی داشتند، اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل انتها یافت.

وی در خصوص بازی محتاطانه هر دو تیم عنوان نمود: به نظر من برگزاری دربی چند روز پیش از مسابقه حساس پرسپولیس و السد عاقلانه نبود. در دربی حسین ماهینی رباط پاره کرد و باعث ناراحتی ما شد. همه باید در این شرایط یاری کنیم تا پرسپولیس عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

دروازه بان پرسپولیس تأکید کرد: واقعاً با شرایط فعلی پرسپولیس کار سختی در پیش داریم. بعد از دربی دیدارهای سخت ما در لیگ مقابل سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی، سایپا و پیکان شروع خواهد شد و تحمل این شرایط با بازیکنان فعلی تا نیم فصل سخت است. امیدوارم در این شرایط طرفداران، رسانه ها و پیشکسوتان به پرسپولیس یاری نمایند تا نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 404

به "بیرانوند: برگزاری دربی چند روز قبل از بازی ما و السد عاقلانه نبود، از تساوی دربی خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: برگزاری دربی چند روز قبل از بازی ما و السد عاقلانه نبود، از تساوی دربی خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید