بهره برداری از 14 طرح ورزشی در سیستان و بلوچستان

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بهره برداری از 14 طرح ورزشی با اعتبار 170 میلیارد ریال از مهمترین برنامه های پیش بینی شده دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان است.

بهره برداری از 14 طرح ورزشی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران ادهم کرد زابلی 9 بهمن ماه در نشست خبری با بیان اینکه افزون بر 500 ویژه برنامه ورزشی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار می گردد اضافه کرد: 144 زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان افتتاح و مقرر شده تا خاتمه سالجاری 140 زمین چمن مصنوعی دیگر نیز افتتاح گردد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 19 خانه ورزش روستایی با اعتبار 200 میلیون تومان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی، بازی های بومی و محلی و ستاد مبارزه با مواد مخدر تجهیز می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه جوانان اضافه کرد: همزمان با دهه فجر سه خانه جوانان در شهرستان های استان جهت استفاده سمن های جوانان راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

کرد گستره هر یک از این زمین های چمن مصنوعی را 1350 مترمربع مطرح کرد و اضافه کرد: نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به زیر ساخت های ورزشی روستاهای سیستان و بلوچستان سبب شده در سال های اخیر شاهد جهش چشمگیر در ساخت و بهره برداری طرح های عمرانی این حوزه در استان باشیم.

وی برتر شدن سیستان و بلوچستان در بخش های مختلف نظیر ورزش همگانی، نماز، راه اندازی چمن مصنوعی، توسعه ورزش روستایی و روابط عمومی را افتخارات اداره کل ورزش و جوانان این استان در سالجاری مطرح کرد و اضافه کرد: این افتخارات در حالی بدست آمده که این استان با کمبود امکانات با وجود جوان بودن روبه رو است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستاوردهای ورزشی این استان گفت: میزبانی از اردوهای تیم ملی وزنه برداری بانوان، رقابت های دوی صحرا نوردی و حضور بانوان تکواندو کار استان در لیگ برتر کشور را از مهمترین موفقیت های حوزه ورزشی مطرح کرد.

معاون مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: هم اینک از 176سازمان مردم نهاد در این استان فعال است که نسبت به سه مورد سال 93 شاهد جهش مطلوب در این حوزه هستیم.

وحدت رضا شکوری مقدم بیان نمود: با برون سپاری و تفویض امور به سمن ها بستری برای فعالیت های اجرایی و مدیریتی ایجاد می گردد که در توانمندسازی حوزه جوانان نقش موثری خواهد داشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9038

به "بهره برداری از 14 طرح ورزشی در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 14 طرح ورزشی در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید