بهرام قاسمی: راستا دیپلماسی و گفت وگو از پایه های سیاست خارجی ایران است

به گزارش جعبه مهر، سفیر کشورمان در پاریس تاکید نمود: جهت دیپلماسی و گفت و گو از پایه های مهم سیاست خارجی ایران بوده و خواهد بود.

بهرام قاسمی: راستا دیپلماسی و گفت وگو از پایه های سیاست خارجی ایران است

به گزارش خبرنگاران، سفارت کشورمان در پاریس در حساب توییتری خود به نقل از بهرام قاسمی سفیر کشورمان در پی سفر مشاور ماکرون به تهران نوشت: پرزیدنت ماکرون به عنوان رییس یک کشور مهم اروپایی و از شرکای سنتی ایران در بسیاری ازحوزه های سیاسی و مالی ضمن درک شرایط خطیر بین المللی و منطقه ای، با بهره مندی از صندلی دیپلماتیک این کشور در عرصه دنیای می تواند نقش مهمی در کاهش تنش های موجود ایفاء کند.

وی اضافه کرد: جهت دیپلماسی و گفت وگو همیشه از پایه های مهم سیاست خارجی ایران بوده و خواهند بود.

وی یادآور شد: سیاست های یکجانبه گرایانه، عدم درک واقعیات، تهدید و تحریم از روش های منسوخ و از پیش شکست خورده در دنیا بهم پیوسته و در هم تنیده امروز است.

سفیر کشورمان در پاریس با اشاره به سفر امانوئل بون، مشاور سیاسی ماکرون در ادامه افزایش رایزنی های سیاسی طی ماه های اخیر میان ایران و فرانسه در تهران و تقدیم پیغام کتبی رئیس جمهور فرانسه به رئیس جمهوری اسلامی ایران و دیدار با شمخانی و ظریف گفت: ملاقات های دیگری نیز در دستور کار قرار گرفته است. پویایی سیاسی و تحرکات دیپلماتیک در چارچوب اقدامات اخیر این کشور ، در میان روشنفکران و اندیشمندان سیاست خارجی فرانسه از صندلی و علاقه مندان بسیاری برخوردار است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2194

به "بهرام قاسمی: راستا دیپلماسی و گفت وگو از پایه های سیاست خارجی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرام قاسمی: راستا دیپلماسی و گفت وگو از پایه های سیاست خارجی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید