بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران

به گزارش جعبه مهر، اردوی های تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران باوجود تعیین شدن سرمربی و انجام استعدادیابی این روزها تعطیل شده است.

بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران بعد از قهرمانی در اولین دوره جام ملت های آسیا که در سال 2017 برگزار گردید، از اردیبهشت امسال به سرمربی گری محمدرضا حیدریان دوباره تشکیل شده اما درحال حاضر در بلاتکلیفی به سرمی برد.

این درحالی است که حیدریان با زیرنظر دریافت لیگ های امید در چند ماه اخیر، تغییر نسل در تیم ملی زیر بیست سال ایجاد نموده اما با توجه به مسائل به وجود آمده، اردوی تیم ملی این روزها تعطیل شده است. دلخوری حیدریان از انتخاب مدیرفنی تحمیلی از یک طرف و تعیین نبودن حضور ایران در مرحله مقدماتی باعث شده آینده سازان فوتسال ایران وضعیت روشنی نداشته باشند.

مصطفی عمادی، سرپرست تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران در گفت وگو با خبرنگاران، درباره وضعیت این تیم شرح داد: ما در کمیته فنی منتظر نامه AFC هستیم تا تکلیف مان را برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا تعیین کند. ما تنها متقاضی میزبانی جام ملت ها هستیم و اگر اتفاقی پیش نیاید، این میزبانی به ایران خواهد رسید. بنابراین لزومی ندارد که با وجود میزبانی از مرحله نهایی، در مرحله مقدماتی نیز شرکت کنیم.

او اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به کمیته فوتسال، درخواست نموده اسامی تیم ملی زیر بیست سال ایران برای مرحله مقدماتی ارسال گردد. آقای حیدریان نیز اسامی 37 نفر را به من داده است اما منتظر نظر AFC درباره حضور در مرحله مقدماتی هستیم.

به گزارش خبرنگاران، راهنمایی تیم ملی زیر بیست سال ایران را محمدرضا حیدریان برعهده دارد و محمد هاشم زاده مربی آن است.

مسابقات مقدماتی جام ملت های فوتسال زیر بیست سال آسیا در آذر امسال و مرحله نهایی آن در اردیبهشت 1398 برگزار خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 585

به "بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید