برگزاری نشست وزیران نفت اوپک پلاس در ماه آینده میلادی

به گزارش جعبه مهر، معاون وزیر انرژی روسیه اظهار داشت نشست آینده وزیران نفت اوپک پلاس بر اساس برنامه قبلی در تاریخ 6 مارس در وین برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست وزیران نفت اوپک پلاس در ماه آینده میلادی

به گزارش، به نقل از خبرگزاری رویترز، پاول سروکین، معاون وزیر انرژی روسیه اظهار داشت نشست آینده وزیران نفت اوپک پلاس که شامل اعضای اوپک و کشور های مستقل فراوریکننده نفت از جمله روسیه می گردد بر اساس برنامه قبلی در تاریخ 6 مارس (16 اسفند) در وین برگزار خواهد شد و تغییری در زمان برگزاری آن ایجاد نخواهد شد.

این در حالی است که پیش از این میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی از احتمال تعویق برگزاری نشست کشور های عضو اوپک به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داده بود.

:

  • ادامه همکاری روسیه با اعضای توافق اوپک پلاس
  • کاهش فراوری نفت اوپک تا سرانجام سال 2020 ادامه خواهد داشت

گفته می گردد از شروع شیوع ویروس کرونا در اواخر ماه دسامبر تا به امروز، بهای جهانی نفت بیش از 21 درصد افت داشته است. در معاملات نخستین روز هفته، بهای جهانی نفت با فرایند کاهشی همراه بوده است.

بر این اساس، هر بشکه نفت برنت در اولین ساعات روز، 53 دلار و 63 سنت معامله شد. هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت نیز با 8 سنت کاهش، 50 دلار و 24 سنت دادوستد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4783

به "برگزاری نشست وزیران نفت اوپک پلاس در ماه آینده میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست وزیران نفت اوپک پلاس در ماه آینده میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید