برگزاری جشنواره انار در روستای تاریخی سریزد

به گزارش جعبه مهر، فرماندار مهریز از برگزاری جشنواره انار در روستای تاریخی سریزد این شهرستان در آخر هفته جاری اطلاع داد.

برگزاری جشنواره انار در روستای تاریخی سریزد

به گزارش خبرنگاران، رضا زارع زاده با تاکید بر این که رویداد محوری یکی از بهترین راه حلها برای معرفی شهرستان مهریز است، گفت: جشنواره انار روستای سریزد با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان مهریز و روستای تاریخی سریزد، افزایش شادابی و نشاط مردم و معرفی انار به عنوان یکی از محصولات مهم شهرستان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: رویدادهایی مانند جشنواره های میوه در شهرستان های مختلف استان، راه حل موثری برای معرفی انواع خوراکی ها، فرهنگ، توانمندی ها، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری هر شهرستان و در نهایت استان است.

زاعزاده با اشاره به برگزاری این جشنواره در روز آدینه هفدهم آبان ماه جاری در روستای تاریخی سریزد واقع در 10 کیلومتری شهر مهریز، اظهار کرد: در این جشنواره علاوه بر عرضه انار فراوریی شهرستان و فرآورده های مرتبط با انار مانند لواشک ها، رب انار، آش انار و سایر خوراکی های مربوط به انار، کلکسیونی از گونه های مختلف انار شهرستان به نمایش در می آید.

فرماندار مهریز در خاتمه یادآور شد: شهرستان مهریز با بیش از 600 هکتار سطح زیر کشت انار یکی از قطب های فراوری این محصول در استان یزد است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3781

به "برگزاری جشنواره انار در روستای تاریخی سریزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره انار در روستای تاریخی سریزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید