برگزاری جام ورزشهای قدرتی کشور در همدان

به گزارش جعبه مهر، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری جام ورزش های قدرتی کشور ویژه روستاییان و عشایر هستیم.

برگزاری جام ورزشهای قدرتی کشور در همدان

به گزارش خبرنگاران، محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در مجمع عمومی سالیانه هیات استان همدان گفت: هفته آینده کارگروه تخصصی ورزش های قدرتی در فدراسیون تشکیل جلسه خواهد داد تا برای برگزاری یک جام با شکوه برنامه ریزی مناسب انجام شود.

وی افزود: با توجه به پتانسیل بالای استان همدان در ورزش های قدرتی، این استان شایسته میزبانی و برگزاری جام با شکوه ورزش های قدرتی کشور است.

رئیس فدراسیون در ادامه اعلام کرد: حالا که در استان تاریخی و گردشگری همدان هستیم، این نوید را بدهم که در راستای گردشگری ورزشی در حال ایجاد تفاهم نامه مشترک همکاری با راهیان نور کشور هستیم و این تفاهم نامه قطعا به توسعه، ترویج و احیاء بازی های بومی محلی کمک بزرگی خواهد کرد.

امیری خراسانی شرح داد: سامانه ملی آموزش فدراسیون به منظور تسهیل و سلامت کاری به زودی راه اندازی می شود ضمن اینکه اولین دوره آموزشی مربی گری و داوری درجه دو نیز به زودی برگزار خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10140

به "برگزاری جام ورزشهای قدرتی کشور در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جام ورزشهای قدرتی کشور در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید