برنامه ریزی و اجرای پروژه ها برای ارتقای سرانه ورزشی شهرستان چگنی

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، علی یاور عزیزپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه شهرستان تازه تاسیس چگنی متاسفانه زیرساخت های ورزشی خیلی زیادی ندارد، گفت: در این راستا برای جبران بخشی از این عقب ماندگی ها چند پروژه ورزشی در این شهرستان تعریف شد.

برنامه ریزی و اجرای پروژه ها برای ارتقای سرانه ورزشی شهرستان چگنی

وی با اشاره به پروژه استخر شنای این شهرستان، بیان کرد: این پروژه حدود هزار و 600 متر مربع زیربنا دارد و نیازهای شهرستان را تا سال های سال پاسخگو خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه با اشاره به ایجاد یک مجموعه ورزشی در مسیر جاده خرم آباد - چگنی، بیان داشت: این مجموعه علاوه بر زمین فوتبال، پیست دو و میدانی و برخی فضاهای دیگر را خواهد داشت.

عزیزپور، توضیح داد: اما در کوتاه مدت فعلا، پیست دو و میدانی آن در دست احداث بوده و زمین فوتبال آن نیز مشخص حدود می گردد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد زمین های چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان، گفت: چمن مصنوعی چند روستای این شهرستان آماده نصب کردن است و چند چمن مصنوعی دیگر نیز در آینده برای روستاهای این شهرستان احداث خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه سالن سقف کوتاه این شهرستان نیز در دست تعمیر و مرمت است، گفت: این سالن برای رشته های ورزشی رقابتی مانند کشتی، تکواندو، رشته های رزمی امکاناتی نداشت که با اقدامات لازم این مشکل را نیز برطرف کردیم.

عزیزپور، توضیح داد: همچنین چمن مصنوعی نیز در مرکز شهرستان چگنی را افتتاح کردیم.

وی با اشاره به تعمیر سالن ورزشی و زمین چمن ویسان نیز، توضیح داد: با عملیاتی شدن این پروژه ها، سرانه ورزشی شهرستان چگنی به میانگین استانی خواهیم رساند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 934

به "برنامه ریزی و اجرای پروژه ها برای ارتقای سرانه ورزشی شهرستان چگنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی و اجرای پروژه ها برای ارتقای سرانه ورزشی شهرستان چگنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید