آنالیز راهکارهای حمایتی مالیاتی برای صنوف گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش جعبه مهر، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بر لزوم ارائه راهکارهای حمایتی مالیاتی برای صنوف گردشگری در استان تاکید نمود.

آنالیز راهکارهای حمایتی مالیاتی برای صنوف گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، جلسه گروه کاری اقتصاد گردشگری با موضوع آنالیز مسائل مالیاتی تاسیسات گردشگری، روز پنجشنبه 25 اردیبهشت 99 با حضور مدیر ان کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جذب سرمایه گذاری معاونت مالی استانداری و معاون اداره کل امور مالیاتی استان برگزار گردید.

احمد حمزه زاده در این جلسه تاکید نمود: با توجه به شرایط جغرافیایی و فصلی بودن گردشگری، ضروری است تا ضرایب اخذ مالیات برای فصول کم و زیاد سفر بصورت مناسب معین گردد.

او در ادامه بر لزوم بخگرددگی یا تعویق بدهی مالیاتی صنوف گردشگری در سال های گذشته تاکید نمود و گفت: با توجه به شرایط پیش آمده، طی جلساتی که با منتخبان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردیده، در راستای حمایت از صنوف تاسیسات گردشگری خواهان تدوین قوانین براساس شرایط ویژه شدیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر فعالیت های تاسیسات گردشگری به دنبال شیوع ویروس کووید-19 با برگزاری جلسات مستمر، به دنبال پیگیری و برطرف مسائل فعالان این حوزه هستیم.

حمزه زاده در سرانجام گفت: ضروری است در حوزه رسیدگی به اعتراضات مالیاتی تشکل های گردشگری، نمایندگانی از صنف مربوطه در جلسات حضور داشته باشد و دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی عمده فروش و خرده فروش در وضع مالیات ها از هم تمییز داده گردد تا شاهد احقاق حقوق این قشر به بهترین شکل باشیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6158

به "آنالیز راهکارهای حمایتی مالیاتی برای صنوف گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز راهکارهای حمایتی مالیاتی برای صنوف گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید