برخورد با اراذل و اوباش آفندی، قاطع و بلادرنگ خواهد بود

به گزارش جعبه مهر، رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یکی از مولفه های امنیت و احساس امنیت مقابله با اراذل و اوباش است، گفت: روسای کلانتری ها ، پاسگاه ها و یگان های امداد در ماموریت مقابله با اراذل و اوباش پیشتاز هستند.

برخورد با اراذل و اوباش آفندی، قاطع و بلادرنگ خواهد بود

به گزارش خبرنگاران سردار مهدی معصوم بیگی با سفر به استان خراسان رضوی در بازدید از کلانتری های فرماندهی انتظامی با اشاره به اهمیت مقابله با افراد قانون شکن و لزوم برخورداری آحاد مردم از امنیت و آرامش گفت: در برخورد با اراذل و اوباش به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و این ماموریت مقتدرانه و موثر انجام خواهد شد. برخورد قاطع با این جماعت به شدت امنیت را ارتقا و در اقشار مختلف رضایت مندی و احساس امنیت را افزایش می دهد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه اظهارکرد: در مقابله با اوباش رویکرد پلیس آفندی، فعال، درلحظه و بلادرنگ خواهد بود و این ماموریت مستمر، بلاانقطاع و دائمی است به گونه ای که هیچ مکان، خیابان و نقطه ای برای عرض اندام آنها وجود نداشته باشد.

وی افزود: ضمن اینکه فرماندهان نیروی انتظامی در این عرصه مصمم هستند یکی از مطالبات عمومی مردم از خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برخورد موثر و بازدارنده با این افراد است به گونه ای که هزینه ارتکاب جرم به اندازه ای بازدارنده باشد که کسی به خود جرات اوباش گری ندهد و بداند که برخورد با او قطعی و بدون تعلل انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس معصوم بیگی با بیان اینکه روسای کلانتری، پاسگاه و یگان های امداد در این ماموریت پیشتاز هستند گفت: به فضل الهی و به برکت خون شهدای عزیز و کوشش های مجاهدانه همه دستگاه های امنیت ساز از جمله نیروی انتظامی که در خط مقدم تامین نظم و امنیت قرار گرفته است، امنیت بسیار خوب در کشور حاکم است که همه باید قدردان این امنیت باشیم و به حفظ آن کمک کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7153

به "برخورد با اراذل و اوباش آفندی، قاطع و بلادرنگ خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با اراذل و اوباش آفندی، قاطع و بلادرنگ خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید