باشگاه استقلال: تنها راه پرداخت مطالبات استراماچونی دریافت چک توسط این مربی است، انتظار داریم او امروز به بانک برود

به گزارش جعبه مهر، صبح روز دوشنبه مطالبات ایشان طی یک فقره چک (بانک مرکزی ایتالیا) در وجه سرمربی تیم استقلال صادر و به شخص استراماچونی اعلام شد تا برای دریافت چک به شعبه بانک و یا محل سفارت مراجعه نماید.

باشگاه استقلال: تنها راه پرداخت مطالبات استراماچونی دریافت چک توسط این مربی است، انتظار داریم او امروز به بانک برود

باشگاه استقلال: تنها راه پرداخت مطالبات استراماچونی دریافت چک توسط این مربی است/انتظار داریم او امروز به بانک برود

به گزارش سایت باشگاه استقلال، بعد از کوشش های گسترده در یک هفته گذشته توسط اسماعیل خلیل زاده، سرپرست باشگاه استقلال و پیگیری ها و هماهنگی های موثر وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه، پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی سرمربی تیم به وسیله مجاری قانونی و طی چک صادر شده توسط بانک مرکزی ایتالیا (عکس) انجام شد.

1- پیرو ترک تیم استقلال توسط استراماچونی و بازگشت به ایتالیا، در اولین اقدام با دعوت ایشان به سفارت ایران در رم و برگزاری جلسه ای با معاون سفارت به سرمربی ایتالیایی اطمینان داده شد که برای یافتن راه چاره قانونی جهت پرداخت مطالباتش مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

2- طی روزهای اخیر کوشش هایی در جهت پرداخت مطالبات استراماچونی به وسیله مکانیسم های بانکی انجام شد. در این رابطه با کوشش های سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و همکاری بانک سپه شعبه رم پس از آنکه شماره حساب ایشان به صورت رسمی از جانب وکیل شان در عصر روز آدینه اعلام شد، اقدامات لازم جهت فرایند بانکی با توجه به تعطیلات آخر هفته به روز دوشنبه (دیروز) موکول شد.

3- صبح روز دوشنبه مطالبات ایشان طی یک فقره چک (بانک مرکزی ایتالیا) در وجه سرمربی تیم استقلال صادر و به شخص استراماچونی اعلام شد تا برای دریافت چک به شعبه بانک و یا محل سفارت مراجعه نماید.

4- صدور این چک که کلیه مراحل قانونی را طی کرده، سریع ترین راه ممکن در شرایط کنونی برای پرداخت مطالبات ایشان به وسیله مکانیسم بانکی است.

5- این اقدام در جهت اعلام حسن نیت برای حل و فصل مشکل سرمربی محترم استقلال از طرق قانونی انجام شد، اکنون انتظار می رود ایشان با مراجعه به بانک، چک مطالبات خود را دریافت و امروز (سه شنبه 26 آذر 1398) با بازگشت به ایران راهنمایی تیم استقلال را در دست بگیرند

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4275

به "باشگاه استقلال: تنها راه پرداخت مطالبات استراماچونی دریافت چک توسط این مربی است، انتظار داریم او امروز به بانک برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: تنها راه پرداخت مطالبات استراماچونی دریافت چک توسط این مربی است، انتظار داریم او امروز به بانک برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید