بازیگری که میراث فرهنگی است ، تجلیل از جولی اندروز در بنیاد فیلم آمریکا

به گزارش جعبه مهر، با اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به جولی اندروز از این بازیگر پیشکسوت در بنیاد فیلم آمریکا تجلیل می گردد.

بازیگری که میراث فرهنگی است ، تجلیل از جولی اندروز در بنیاد فیلم آمریکا

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، انستیتو فیلم آمریکا بیان کرد جولی اندروز دریافت کننده چهل و هشتمین جایزه یک عمر دستاورد هنری این بنیاد خواهد بود.

اندروز که برای بازی در صدای موسیقی یا اشک ها و لبخندها و مری پاپینز شهرتی جهانی دارد، جایزه اسکار را برای فیلم دوم در سال 1965 دریافت نموده است. وی بیش از 7 دهه روی صحنه تئاتر و سینما حضور داشته است.

کاتلین کندی از روسای انستیتو فیلم آمریکا از این بازیگر به عنوان بازیگری فوق العاده در هر بخش یاد کرد و گفت نقش آفرینی های وی حسی از شادی برای نسل های مختلف فراهم نموده است و هنر وی بخشی از میراث فرهنگی آمریکا محسوب می گردد.

این بازیگر جایزه خود را در مراسم شام انستیتو در 25 آوریل 2020 دریافت خواهد نمود.

جایزه یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا از سال 1973 ایجاد شده و سال پیش به دنزل واشینگتن تعلق گرفت. شان کانری، جین فوندا، دایان کیتون و جورج کلونی از دیگر دریافت کنندگان این جایزه بوده اند.

جولی اندروز 83 ساله به تازگی با دریافت شیر طلای افتخاری از جشنواره فیلم ونیز تجلیل شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3119

به "بازیگری که میراث فرهنگی است ، تجلیل از جولی اندروز در بنیاد فیلم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگری که میراث فرهنگی است ، تجلیل از جولی اندروز در بنیاد فیلم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید