اینتر با فزونی در دربی دلامادونینا صندلی میلان را اشغال کرد

به گزارش جعبه مهر، دربی جذاب میلان مانند بازی رفت به سود اینتر به انتها رسید.

اینتر با فزونی در دربی دلامادونینا صندلی میلان را اشغال کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر با رجحان 3 بر 2 در دربی دلامادونینا مقابل میلان، صندلی رقیبش در رده سوم جدول رقابت های سری A را اشغال کرد.

اینتر در همان ابتدای بازی هفته بیست وهشتم سری A، توسط مارتینس در دقیقه 2 به گل رسید. در ادامه بازی بد میلان مانع تغییر نتیجه در نیمه اول شد و در 45 دقیقه دوم باز هم اینتر این بار با ضربه سر دی فرای در دقیقه 51 گل زد. گل باکایوکو در دقیقه 57 میلان را به بازگشت امیدوار کرد، اما صحنه خطا در محوطه جریمه این تیم که با لیز خوردن داور هم همراه شد به اینتر فرصت داد تا توسط مارتینس در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی صاحب گل گردد.

میلان دست بردار نبود و از طریق موساکیو در دقیقه 71 بار دیگر اختلاف را به حداقل رساند. در دقایق پایانی رقابت اندکی جنجالی شد و داور در اقدامی جالب ابتدا کونتی از میلان را اخراج کرد، اما پس از بازبینی صحنه، این بازیکن را به بازی برگرداند و به او کارت زرد داد! این اقدام، اعتراض لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر و اخراج او از روی نیمکت را در پی داشت. در نهایت در نتیجه تغییری حاصل نشد و اینتر با تکرار رجحان بازی رفت، رده سوم را از رقیب دیرینه اش گرفت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1339

به "اینتر با فزونی در دربی دلامادونینا صندلی میلان را اشغال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر با فزونی در دربی دلامادونینا صندلی میلان را اشغال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید