ایفای نقش روحانی در نون.خ برایم سخت بود، محدودیت های یک نقش خاص

به گزارش جعبه مهر، هومن حاجی عبداللهی بازیگر سریال نون. خ که این شب ها به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه یک سیما پخش می گردد، به خبرنگاران بیان نمود: من در این سریال نقش یک روحانی را ایفا کردم که تاکنون بازی نکرده بودم. شاید دوستان بازیگر این چنین نقشی داشته اند اما این تجربه برای من کار سختی بود.

ایفای نقش روحانی در نون.خ برایم سخت بود، محدودیت های یک نقش خاص

وی ادامه داد: من محدودیت های زیادی برای ایفای این نقش خاص در نون. خ داشتم که قرار بود از قسمت پنجم هم وارد سریال گردد.

این بازیگر درباره دیگر همکاری های خود با سعید آقاخانی بیان نمود: من پیش از این هم در سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی با وی همکاری نموده بودم که در نوروز سال 95 پخش شد و این دومین تجربه کاری من با او بود.

حاجی عبداللهی درباره فضای نون. خ عنوان نمود: طنز این سریال خاص نیست و کار عامه پسندی است و مردم با آن ارتباط برقرار می نمایند و کار متفاوتی از سعید آقاخانی خواهند دید.

وی درباره جذابیت های این سریال گفت: من می توانم به کسانی که کارهای کمدی و طنز را دنبال می نمایند، این نوید را بدهم قطعاً با این سریال طنز قانع کردن می شوند و لبخند بر لب هایشان می نشیند.

بازیگر سریال پایتخت درباره اینکه نوروزش را چگونه خواهد گذراند، نیز بیان نمود: در نوروز سفر نمی روم و به نظرم بهترین جا در ایران همین تهران است. در نوروز هم خیلی به دید و بازدید نمی روم و بیشتر در منزل فیلم می بینیم که سال جاری هم سعی می کنم بیشتر فیلم های اسکار سال جاری و روز جهان را ببینم.

بازیگر نون. خ در انتها گفت: ممکن است به چند موزه هم سر بزنم ولی بیشتر دوست دارم فیلم ببینم.

سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه نمایندگی مهدی فرجی برای شبکه یک ساخته شده است که هر شب ساعت 22 از این شبکه پخش می گردد.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، علیرضا ابراهیمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد، سیروس سپری، صابر ناصری، علیرضا حنیفی، وریا امینی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، کیوان شیخ احمدی، افشین ملکی، کاظم نوربخش، حسین مرادی، بهاالدین عزیززاده، سیدحسین موسوی، محمد زارع زاده، حسین بوربوری، پرویز کولیوند، رضا رشیدی، ماشاالله بروایی و… از جمله بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1393

به "ایفای نقش روحانی در نون.خ برایم سخت بود، محدودیت های یک نقش خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایفای نقش روحانی در نون.خ برایم سخت بود، محدودیت های یک نقش خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید