اگر بودجه ای بماند، به حوزه فرهنگی در دانشگاه ها می دهند

به گزارش جعبه مهر، معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: معمولا در دانشگاه اول به مسئله خوراک و خوابگاه بچه ها رسیدگی می کنند و اگر بودجه ای ماند، به بخش فرهنگی می رسد.

اگر بودجه ای بماند، به حوزه فرهنگی در دانشگاه ها می دهند

مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرامون بودجه فرهنگی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: متاسفانه به دلیل مسائل مالی از اول سال تاکنون هیچ بودجه ای بابت فعالیت های دانشجویی فرهنگی به ما ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: بودجه ای که دانشگاه از وزارت علوم می گیرد به این صورت نیست که بخش بخش باشد بلکه دانشگاه این بودجه را براساس نیاز های خود تقسیم بندی می کند. معمولا در دانشگاه اول به مسئله خوراک و خوابگاه بچه ها رسیدگی می کنند و اگر بودجه ای ماند به بخش فرهنگی می رسد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: تقریبا می توان گفت بخش فرهنگی دانشگاه اولویت آخر بودجه است که به عقیده من این بسیار اشتباه است چرا که ما دانشجویان را به دانشگاه می آوریم که رشد کنند و هدف فقط تامین غذا و خوابگاه نیست بلکه هدف رشد دانشجویان در بستر دانشگاه است و اگر برای بخش روحی و فکری دانشجویان شرایطی در نظر نگیریم، درست نیست البته این موضوع و نادیده دریافت حوزه فرهنگی فقط در دانشگاه ها نیست بلکه شما اگر بیرون دانشگاه را هم نگاه کنید به همین صورت است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3952

به "اگر بودجه ای بماند، به حوزه فرهنگی در دانشگاه ها می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر بودجه ای بماند، به حوزه فرهنگی در دانشگاه ها می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید