اولین خیز انتخاباتی اوباما

به گزارش جعبه مهر، ایسنا نوشت: یک رسانه آمریکایی گزارش داد، باراک اوباما به کمپین انتخاباتی جو بایدن توجهی فعالانه نشان داده و اخیراً اقداماتی انجام داده که حاکی از نزدیک شدن او به کمپین بایدن هستند.

اولین خیز انتخاباتی اوباما

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا گزارش کرد، باراک اوباما به همین دلیل ماه گذشته میلادی ناهاری را با جو بایدن که در زمان ریاست جمهوری به عنوان معاونش خدمت نموده، صرف نموده است.

بر اساس این گزارش، اوباما اعضای ارشد کمپین ریاست جمهوری بایدن را چند وقت پیش و قبل از شروع به کار رسمی فعالیت این کمپین به خانه اش در واشنگتن دی.سی فراخوانده و با آنها درباره راهبردهای انتخاباتی بایدن در رسانه های اجتماعی و ارتباطات صحبت نموده است.

به گزارش پایگاه هیل، اوباما تا کنون به صورت علنی از هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری شرکت نماینده در رقابت مقدماتی حزب دموکرات حمایت علنی نداشته است. نظرسنجی ها همچنان نشان می دهند که بایدن در میان این کاندیداها همچنان برتر و پیشتاز است.

اوباما وعده داده که در این رقابت بی طرف باقی بماند و تا کنون نیز مداخلات کمی در عرصه سیاسی و تحولات مربوط به آن داشته است. یک مورد نادر آن مربوط به ماه گذشته میلادی بود زمانی که اوباما در پی تیراندازی نژادپرستانه در ال پاسو نسبت به حمایت رهبران سیاسی آمریکا از نژادپرستان حامی فزونی سفیدپوستان که اشاره غیرمستقیم به دونالد ترامپ داشت، هشدار داد.

با این حال در گزارش نشریه نیویورک تایمز تصریح شد، اوباما در حال حاضر از نزدیک کمپین انتخاباتی بایدن را رصد می نماید و چندین بار به این کمپین مشاوره داده است.

یکی از توصیه های این رئیس جمهور سابق آمریکا به بایدن ظاهراً این بوده که در کمپینش مشاوران جوانتری را به خدمت بگیرد. به نوشته نیویورک تایمز، اوباما همچنین نسبت به فعالیت بعضی از نزدیک ترین مشاوران بایدن اظهار نارضایتی نموده چرا که به اعتقاد او این افراد قادر به ارتباط برقرار کردن با پایگاه حامیان جوانتر حزب دموکرات نبوده اند.

بر اساس این گزارش، اوباما از دو تن از دستیاران بایدن شامل کیت بدینگفیلد، سخنگوی وی و آنیتا دان، مشاور سابق کاخ سفید در حوزه ارتباطات خواسته بود تا در ماه مارس دیداری را با او به منظور ارائه شرح درباره راهبرد این کمپین داشته باشند. نیویورک تایمز نوشته که اوباما بعد از این دیدار به این دستیاران گفته آنها باید اطمینان حاصل نمایند که بایدن ضمناً نامزدی برای ریاست جمهوری خودش را شرمنده و به میراثش آسیب وارد نکند.

310 310

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2625

به "اولین خیز انتخاباتی اوباما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خیز انتخاباتی اوباما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید