انصراف منچستریونایتد از رقابت برای خرید دلیخت به یک دلیل جالب

به گزارش جعبه مهر، شیاطین سرخ که گفته می گردد جزو مشتریان مدافع میانی آژاکس هستند از خرید او منصرف شده اند.

انصراف منچستریونایتد از رقابت برای خرید دلیخت به یک دلیل جالب

به گزارش خبرنگاران، منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به پایگاه خبری ESPN اعلام نموده اند که این باشگاه پیش از رسیدن آژاکس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از خرید مدافع میانی این تیم ماتیس دلیخت انصراف داده و دلیلش هم نگرانی بابت وزن او بوده است.

اصلی ترین مشتری این مدافع 19 ساله بارسلونا است و انگیزه های این باشگاه برای خرید او بعد از یاری به قرمزوسفیدپوشان آمستردام در راستا صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر هم شده است اما حتی پیش از این فصل هم دلیخت به عنوان یکی از خوش آتیه ترین بازیکنان جوان اروپا شناخته می شد و در لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه منچستریونایتد قرار داشت.

با این حال ظاهراً اعضای اصلی کادر استعدادیابی باشگاه منچستریونایتد بابت اینکه دلیخت با توجه به پیشینه خانوادگی اش مستعد ابتلا به اضافه وزن است، ابراز نگرانی نموده اند و همین مسئله سبب شده که این باشگاه دیگر تمایلی به خرید برترین بازیکن فصل گذشته فوتبال اروپا نداشته باشد.

در حالی که من یو نایتد از کوشش برای خرید دلیخت انصراف داده است، بارسلونا پیشتاز کورس خرید این بازیکن هلندی است و اخیراً هم ادوین فن درسار، مدیر اجرایی باشگاه آژاکس تأیید نموده که این نوجوان ملی پوش به احتمال فراوان تیم شهر آمستردام را ترک خواهد نمود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1717

به "انصراف منچستریونایتد از رقابت برای خرید دلیخت به یک دلیل جالب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف منچستریونایتد از رقابت برای خرید دلیخت به یک دلیل جالب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید