اغلب مراجعه کنندگان در کربلا احتیاج به ارتوپد و متخصص داخلی دارند ، تنها چند نفر مشکل حاد داشتند

به گزارش جعبه مهر، مسئول پذیرش بخش خدمات درمان ایرانیان در بیمارستان الحسین کربلا می گوید: اغلب مراجعین مسائلی نظیر گرفتگی عضلات و کوفتگی بدن و یا مسائل مزاجی و عفونی دارند و بیشتر به ارتوپد، متخصصین داخلی و عفونی نیازمند هستند.

اغلب مراجعه کنندگان در کربلا احتیاج به ارتوپد و متخصص داخلی دارند ، تنها چند نفر مشکل حاد داشتند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛ اغلب مراجعه کنندگان به بیمارستان در کربلا به ارتوپد، متخصص داخلی و عفونی احتیاج دارند و این احتیاج به دلیل عدم رعایت مسائل پزشکی و عدم استراحت کافی در جهت پیاده روی است.

مسئول پذیرش بخش خدمات درمان ایرانیان در بیمارستان الحسین کربلا می گوید: اغلب مراجعین مسائلی نظیر گرفتگی عضلات و کوفتگی بدن و یا مسائل مزاجی و عفونی دارند و بیشتر به ارتوپد، متخصصین داخلی و عفونی احتیاجمند هستند.

این مسئول می گوید: در روز های ابتدایی آغاز خدمات در بیمارستان الحسین، محدودیتی برای پذیرش بیماران غیر ایرانی ایجاد نکردیم، اما با توجه به افزایش تعداد زائرین ایرانی در کربلا که پیش بینی می گردد این تعداد نیز بیشتر گردد، در طی دو روز اخیر از پذیرش بیماران غیر ایرانی در بخش خدمات درمان ایرانیان جلوگیری می گردد.

وی اضافه کرد: اغلب مردم عراق و کربلا به دلایلی، چون خدمات رایگان جمعیت هلال احمر در این بخش از بیمارستان و همچنین کیفیت و مهارت بالای خدمات درمانی و پزشکان ایرانی، تقاضای پذیرش در این بخش را دارند، اما ما با توجه به شرایط سال جاری و تعداد بالای زائرین ایرانی فعلا از پذیرش آن ها خودداری می کنیم.

او که نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر ایران است، می گوید: اغلب مراجعه کنندگان و بیماران، مسائل خفیفی داشتند و پس از اقدامات سرپایی پزشکان و نیرو های مستقر در بیمارستان، مرخص شده و به سفر خود ادامه دادند.

وی ادامه داد: تنها چند زائر با مشکل حاد و سختی به این بیمارستان مراجعه کردند که آن هم به دلیل عدم رعایت مسائل پزشکی و سلامتی از سوی خود زائر بود که یک مورد آن منجر به فوت کودکی دو ساله شد.

مسئول پذیرش بخش ایرانی بیمارستان الحسین در کربلا، در سرانجام گفت: اگر زائران به مسائل مربوط به سلامتی بدن، ایمنی سفر و همچنین استراحت لازم، به سفر و پیاده روی در این جهت بپردازند، قطعا دیگر شاهد اتفاقی تلخ مثل از دست دادن عزیزانمان در این سفر معنوی، نخواهیم بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3455

به "اغلب مراجعه کنندگان در کربلا احتیاج به ارتوپد و متخصص داخلی دارند ، تنها چند نفر مشکل حاد داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اغلب مراجعه کنندگان در کربلا احتیاج به ارتوپد و متخصص داخلی دارند ، تنها چند نفر مشکل حاد داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید