اعلام جزییات برنامه های اختتامیه جشنواره تئاتر دانشگاهی

به گزارش جعبه مهر، مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به کارگردانی حسین پوریانی فر و اجرای کیوان ساکت اف در تالار وحدت تهران برگزار می گردد.

اعلام جزییات برنامه های اختتامیه جشنواره تئاتر دانشگاهی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ساعت 16:30 روز شنبه 14 اردیبهشت ماه با اجرای کیوان ساکت اف مجری و بازیگر تئاتر در تالار وحدت تهران برگزار می گردد.

حسین پوریانی فر کارگردان مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با اشاره به بعضی جزییات این برنامه شرح داد: اساساً ماهیت برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره های هنری کشور به ویژه جشنواره تئاتر دانشگاهی به گونه ای است که نمی توان محتوای کلی آن را تغییر داد. بنابراین انچه مدنظر گروه اجرایی بوده توجه به چیدمان برنامه است که امیدوارم با توجه به برنامه ریزی هایی که در این زمینه انجام گرفته بتوانیم مراسم منظمی را در تالار وحدت تهران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: طبق تجربه های فراوانی که به عنوان یک دانشجو در دوره های پیشین جشنواره به دست آوردم همیشه با این فضا رو به رو بودم که فضای مرتبط با طراحی و چیدمان صحنه اغلب دارای یک طرح واحد بوده که گل آرایی و دکورهای سنگین عمده فضای موجود را تشکیل می داد. اما آنچه ما در طراحی صحنه و چیدمان مراسم در نظر گرفتیم متناسب با وضعیت نامطلوب بودجه جشنواره بود که حتی الامکان کوشش شده از سادگی برخوردار بوده و اساس کار بر اساس تندیس جشنواره تئاتر دانشگاهی باشد. این در حالی است که یک گروه زنده موسیقی با نام او و دوستانش نیز در حین برگزاری مراسم وظیفه اجرای زنده موسیقی را بر عهده دارد.

این کارگردان تئاتر در بخش سرانجامی صحبت های خود گفت: زمانی که برای برگزاری مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده چیزی حدود 2 ساعت و 30 دقیقه است که امیدوارم با همکاری که از سوی شرکت کنندگان در مراسم صورت میگیرد، ما طبق زمان بندی برنامه را به سرانجام ببریم. به هر حال تیم اجرایی نهایت سعی خود را انجام داده که با در نظر دریافت تمام مولفه های یک مراسم اختتامیه به بهترین شکل ممکن میزبان هنرمندان و گروه های شرکت کننده باشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1654

به "اعلام جزییات برنامه های اختتامیه جشنواره تئاتر دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزییات برنامه های اختتامیه جشنواره تئاتر دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید