استقلال به یک حسن ختام خوب احتیاج دارد، باید سرمربی زودتر انتخاب گردد

به گزارش جعبه مهر، اکبر کارگرجم در تبادل نظر با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان بیان داشت: فارغ از مسائل جدولی و اینکه ما نتوانستیم در این فصل از مرحله گروهی صعود کنیم، بچه های استقلال باید با همه قوا در این بازی به میدان بروند تا از حیثیت آسیایی خودشان دفاع نمایند.

استقلال به یک حسن ختام خوب احتیاج دارد، باید سرمربی زودتر انتخاب گردد

وی اضافه نمود: استقلال به یک حسن ختام برای این فصل احتیاج دارد و چه حسن ختامی بهتر و قشنگ تر از پیروزی برابر العین در امارات. امیدوارم امشب شاهد پیروزی نماینده کشورمان برابر تیم اماراتی باشیم.

کاپیتان سابق آبی پوشان در ادامه بیان داشت: آن چیزی که از نان شب هم برای استقلال واجب تر است، معین تکلیف در کادر فنی و انتخاب سرمربی است.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: اینکه مربی خارجی باشد یا ایرانی و اگر قرار است ایرانی باشد، مجیدی باشد یا فرد دیگری، مسئله ای است که باید هرچه زودتر تعیین شده و هیأت مدیره استقلال به یک جمع بندی برسند.

کارگرجم با اشاره به تعدد سلایق و نظرات در بین مدیران استقلال بیان داشت: از گفتار و بعضی مصاحبه ها تعیین است دوستان هنوز به اتفاق نظر نرسیده اند. امیدوارم تصمیم سازان در باشگاه استقلال هرچه سریع تر به یک نظر واحد رسیده و برای اجرایی کردن این نظر اختیار را به مدیرعامل تفویض نمایند تا تکلیف فصل آینده استقلال تعیین گردد.

وی بیان داشت: این فصل که برای ما از دست رفت، اگر قرار است فصل بعد هم از دست نرود، کار را باید از امروز شروع کرد و این میسر نمی گردد مگر آنکه هرچه سریع تر تکلیف نیمکت تعیین شده و استقلال سرمربی اش را بشناسد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1797

به "استقلال به یک حسن ختام خوب احتیاج دارد، باید سرمربی زودتر انتخاب گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به یک حسن ختام خوب احتیاج دارد، باید سرمربی زودتر انتخاب گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید