استقبال مردم ارومیه از بازارچه تابستانی صنایع دستی

به گزارش جعبه مهر، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از استقبال مردم ارومیه از بازارچه تابستانی صنایع دستی اطلاع داد.

استقبال مردم ارومیه از بازارچه تابستانی صنایع دستی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، افسانه رنجبر قاسمی گفت: راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در شهرهای مختلف استان با هدف ایجاد بازارچه های هدف برای فروش محصولات هنرمندان صنایع دستی در دستور کار ما واقع شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، با اشاره به استقبال عمومی از این بازارچه ها اضافه نمود: خوشبختانه استقبال مردم و گردشگران در سالیان اخیر از این بازارچه ها به ویژه در شهرهای گردشگرپذیر استان بسیار خوب بوده و بازارچه ارومیه نیز با استقبال عمومی روبرو شده است.

رنجبر ادامه داد: در این بازارچه هنرمندان ارومیه ای آثار و محصولات هنری خود در قالب چوب، بافتنی، قلم زنی، شیشه ، چرم و گلیم را برای نمایش و فروش عرضه نموده اند که به دلیل مجاورت این نمایشگاه با موزه مردم شناسی ارومیه مورد بازدید گردشگران تابستانی نیز قرار گرفته است.

بازارچه تابستانی صنایع دستی از 20 شهریور 97 کار خود را در نوبت های صبح و عصر در محوطه موزه مردم شناسی واقع در میدان تاریخی ایالت ارومیه شروع نموده و به دلیل استقبال خوب گردشگران و مردم ارومیه تا اواخر مهر به کارخود ادامه خواهد داد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2654

به "استقبال مردم ارومیه از بازارچه تابستانی صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مردم ارومیه از بازارچه تابستانی صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید