از ورود افراد مشکوک به کرونا به دانشگاه تربیت مدرس جلوگیری می شود

به گزارش جعبه مهر، مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: از ورود افراد مشکوک به کرونا به دانشگاه تربیت مدرس جلوگیری می شود.

از ورود افراد مشکوک به کرونا به دانشگاه تربیت مدرس جلوگیری می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس ، محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به جلوگیری از ورود افراد مشکوک به کرونا در دانشگاه گفت: طبق هماهنگی های اجرا شده از ورود افراد مشکوک به کرونا به دانشگاه جلوگیری می شود.

وی افزود: بر اساس اعلام مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، از روز گذشته 16 فروردین ماه آموزش های لازم از سوی پزشک مرکز بهداشت و درمان در اختیار همکاران انتظامات درهای جنوب و شمال قرار داده می شود تا از ورود افراد مشکوک به بیماری کرونا جلوگیری کنند.

نصرتی شرح داد: تعدادی تب سنج در اختیار همکاران انتظامات قرار می گیرد تا در صورتی که فردی دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا شامل؛ تب، سرفه، تنگی نفس، خشکی گلو یا گلودرد، لرز، بدن درد یا علایم شبه سرماخوردگی یا آنفولانزا، سابقه ابتلا به این علایم در هفته های گذشته، ارتباط با بیماران مبتلا به کرونا و ... بود را به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه ارجاع دهند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5554

به "از ورود افراد مشکوک به کرونا به دانشگاه تربیت مدرس جلوگیری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ورود افراد مشکوک به کرونا به دانشگاه تربیت مدرس جلوگیری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید