احتمال تغییرنام استادیوم اسپورتینگ لیسبون به نام کریستیانو رونالدو

به گزارش جعبه مهر، نام استادیوم اختصاصی استادیوم اسپورتینگ لیسبون ممکن است به نام کریستیانو رونالدو، فوق ستاره یوونتوس تغییر نام دهد.

احتمال تغییرنام استادیوم اسپورتینگ لیسبون به نام کریستیانو رونالدو

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش های منتشرشده باشگاه اسپورتینگ لیسبون ممکن است نام استادیوم خانگی خود را به نام کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس زمانی که از دنیای بازیگری اعلام بازنشستگی کند، تغییرنام دهد. این مهاجم 34 ساله در فصل 03-2002 برای تیم اصلی اسپورتینگ لیسبون بازی می کرد که بلافاصله مورد توجه باشگاه منچستریونایتد نهاده شد و او را به خدمت گرفتند. پروژه تغییر نام استادیوم خوسه آلوالاده به نام کریستیانو رونالدو پیش از این توسط فردریکو وارانداس، عضو پیشین کادر پزشکی و مدیر ورزشی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون مطرح شده بود.

وارانداس در گفت وگو با نشریه ایتالیایی توتو اسپورت گفت: این تئوری است که ما آن را کنار نخواهیم گذاشت و قطعاً افتخار می کنیم که نام کریستیانو با ما عجین شده است. رونالدو همواره یکی از بزرگترین سمبل های تاریخ باشگاه اسپورتینگ لیسبون خواهد بود. ما روی دیوارهای آموزشگاه باشگاه ارزش های او را هنوز زنده نگه داشته ایم که روی شور، فداکاری، نظم، رهبری و عزم پایدار تمرکز دارد. رونالدو قطعاً بهترین فوتبالیست تاریخ پرتغال است و یکی از بهترین ورزشگاران در تاریخ ورزش است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3463

به "احتمال تغییرنام استادیوم اسپورتینگ لیسبون به نام کریستیانو رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییرنام استادیوم اسپورتینگ لیسبون به نام کریستیانو رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید