اتهامات اقتصادی به رئیس و نامه عجیب اعضای مجمع، اینچه درگاهی لبه تیغ

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، اگرچه انتخاب شدن یک بانو با سابقه حضور در ژیمناستیک در نبرد انتخاباتی این فدراسیون اتفاق مثبتی قلمداد می شد اما اتفاقات و حواشی گسترده اتفاق افتاده در این فدراسیون حکایت از این دارد که برخلاف نتایج گاه و بیگاه ملی پوشان (که به عملکرد مسئولان و مربیان سال های قبل بر می شود) اوضاع در این ورزش مادر راضی کننده نیست.

اتهامات اقتصادی به رئیس و نامه عجیب اعضای مجمع، اینچه درگاهی لبه تیغ

حذف سریالی کارمندان فدراسیون ژیمناستیک، بی احترامی به نخستین بانوی المپیکی ژیمناستیک که حالا پیشکسوت این رشته محسوب می گردد، تغییر یکباره کادر فنی تیم های ملی و جذب بعضی مهره ها که از تجربه و کارنامه قابل قبولی برخوردار نبودند دامنه حواشی فدراسیون ژیمناستیک را گسترده تر کرد.

رفتار سلیقه ای و چکشی فدراسیون ژیمناستیک حتی تا کمیته روابط عمومی این فدراسیون هم رخنه نموده و در نشست های خبری نیز بعضی خبرنگاران بایکوت هستند.

اگرچه اعتراض ها به نحوه ریاست اینچه درگاهی و حذف ارکان مهم و پیشکسوت این رشته از راس فدراسیون از همان ابتدای دوره چهارساله حضور وی در فدراسیون دیده می شد اما این روزها شدت این انتقادها بیشتر شده تا جایی که کمتر روزی پیدا می گردد جمعی از خانواده دلخور ژیمناستیک در وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا نکنند.

موضوع اعتراض و انتقادهای وسیع در ژیمناستیک حتی از سوی حامیان اصلی اینچه درگاهی کار را به جایی رساند که فدراسیون ژیمناستیک شبانه لیستی از حامیان رئیس خود را منتشر کرد. لیستی که از مدت ها قبل برای جمع کردن امضاهایش کوشش زیادی انجام شده بود. لیستی که با عدم وجود امضای روسای بعضی هیات ها از جمله هیات استان تهران نشان می دهد شرایط خوبی در حمایت از عملکرد رئیس حاکم نیست.

در این میان بعضی از روسای هیات ها نیز دوبار لیست مربوطه را امضا نموده اند و در عین حال جلوی اسم تایپ شده بعضی هم امضایی دیده نمی گردد.

اگرچه شاید تا پیش از این بعضی اعتراض ها را مخصوص افرادی می دانستند که دیگر در ژیمناستیک سمتی ندارند اما امروز بسیاری از حامیان اینچه درگاهی نیز به جمع مخالفان وی پیوسته اند و شمار معترضان فدراسیون به مراتب بیشتر از حمایت کنندگان آن است و اگر قرار باشد لیستی از امضای مخالفان اینچه درگاهی منتشر گردد طومار بلندبالایی از المپیک سابق و حاضر گرفته تا حامیان سرشناس انتخاباتی وی و پیشکسوتان آن را امضا خواهند کرد.

امضاکنندگان حمایت از اینچه درگاهی دلیل ارسال این نامه خطاب به وزیر ورزش را اتهامات اقتصادی به رئیس فدراسیون عنوان نموده اند و به نظر می رسد پرونده اقتصادی از سوی بعضی عنوان شده که حامیان اینچه درگاهی در مقام دفاع از وی برآمده اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3501

به "اتهامات اقتصادی به رئیس و نامه عجیب اعضای مجمع، اینچه درگاهی لبه تیغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهامات اقتصادی به رئیس و نامه عجیب اعضای مجمع، اینچه درگاهی لبه تیغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید