آلگری: حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان ناکامی نیست، دوست دارم به کارم ادامه دهم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی بانوی پیر کوشش کرد که از نظر روانی طرفداران را برای عدم موفقیت احتمالی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

آلگری: حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان ناکامی نیست، دوست دارم به کارم ادامه دهم

به گزارش خبرنگاران، ماسیملیانو آلگری پس از برد خانگی 4 بر یک شب گذشته (آدینه) یوونتوس مقابل اودینزه در هفته بیست و هفتم سری A به مأموریت حساس تیمش در این هفته مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشت؛ دیداری که یووه باید در آن باخت 2 بر صفرش در دور رفت را جبران کند.

آلگری که حدس های مبنی بر انتها کارش در یوونتوس در انتهای فصل جاری شنیده می گردد، پس از بازی به خبرنگاران گفت: از زمانی که من به یوونتوس آمده ام، بردن لیگ قهرمانان همواره هدفم بوده است اما اگر مردم می گویند که حذف از این رقابت ها برای یوونتوس یک ناکامی است، به نظر من درست نیست. در مجموع سطح کیفی تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان بالا رفته است و سه شنبه شب ما تمام کوشش مان را انجام خواهیم داد. اگر صعود کنیم که عالی می گردد اما اگر صعود نکنیم هم سال آینده کوشش خواهیم کرد. هر فصل ما به مراحل حذفی این رقابت ها رسیده ایم. سال جاری هم بگذارید ببینیم چه می گردد. یادم هست که در اولین فصل حضورم در یوونتوس ما مقابل مالموی سوئد بازی کردیم و در همان بازی ها افرادی بودند که از ترس رنگ شان مثل گچ سفید شده بود.

آلگری اضافه کرد: با این حال اگر ما سال جاری حذف شویم هم این یک ناکامی محسوب نمی گردد و به نظر من اینکه حذف یووه از لیگ قهرمانان را یک ناکامی برای این تیم بدانیم خنده دار است. اگر صعود کنیم که خوب است اما صعود نکنیم هم اتفاقی نمی افتد. این هم یک مسابقه فوتبال است و ما باز هم کوشش مان را می کنیم. ما در این فصل عملاً دو جام برده ایم پس تیمی ناکام نیستیم. بازی مقابل اتلتیکومادرید با بازی مان مقابل اودینزه خیلی متفاوت خواهد بود.در آنجا باید سریعتر، دقیق تر و فرصت طلب تر باشیم، البته بازیکنان ما امشب مقابل اودینزه هم کارشان را فوق العاده انجام دادند و من شک نداشتم که آنها اینگونه بازی خواهند کرد با این حال ما هنوز 5 برد دیگر احتیاج داریم تا صرفنظر از نتایجی که ناپولیب می گیرد، قهرمانی مان را قطعی کنیم.

آلگری در پاسخ به این سؤال که اگر یووه سال جاری قهرمان اروپا نگردد، رابطه میان او و طرفداران خراب خواهد شد، مطرح کرد: یوونتوس در مدتی که من سرمربی اش بوده ام، همواره برای بردن لیگ قهرمانان کوشش نموده است. در بدو ورود من موجی از شکاکی و ناامید نه فقط در قبال من بلکه در خصوص تیم و باشگاه وجود داشت. با این حال در این مدت ما همواره حداقل به مرحله یک هشتم نهایی رسیدیم، دو بار فینالیست شدیم و دو بار هم قهرمان رقابت ها ما را حذف کرد. این کار آسانی نیست. بایرن مونیخ 10 سال زمان می خواست تا قهرمان گردد. چلسی هم در شرایطی قهرمان شد که حقش نبود و در فینالی که بردند، اکثر دقایق بازی تحت فشار و در لاک دفاعی بودند. به نظر من داشتن نگاه منفی به عدم قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان اشتباه است چون فکر می کنم که کار ما در این مدت در یووه فوق العاده بوده است. ما داریم هشتمین اسکودتوی متوالی مان را می بریم و سوپرجام را هم که برده ایم. فکر می کنم که سطح توقعات از ما بیش از اندازه بالا رفت است و بردن لیگ قهرمانان برای یووه تبدیل به یک وسواس شده است. بازی در لیگ قهرمانان باید لذت و تفریح باشد. لیگ قهرمانان تورنمنتی متفاوت از سایر تورنمنت هاست. اگر در این رقابت ها یک اشتباه بکنید فرصت جبران ندارید و حذف شده اید.

آخرین سؤالی که از آلگری پرسیده شد درباره احتمال برکناری او از مربیگری یوونتوس در صورت ناکامی در فتح لیگ قهرمانان اروپا بود. او در این خصوص هم گفت: من بعد از 4 سال بازی در میلان این تیم را ترک کردم اما سال جاری پنجمین سال حضورم در یوونتوس است و امیدوارم که بمانم. ببینیم چه می گردد. مهمترین چیز کاری است که ما انجام دادیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1269

به "آلگری: حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان ناکامی نیست، دوست دارم به کارم ادامه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان ناکامی نیست، دوست دارم به کارم ادامه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید