آبشار کایتور، جواهری در دل جنگل های گویان

به گزارش جعبه مهر، آبشار ها همواره از محبوب ترین پدیده های طبیعی بوده اند و گردشگران زیادی را به خود جذب می نمایند. حال اگر این آبشار ها در فضایی سرسبز و بکر باشند و با قدرت زیاد از صخره ها سقوط نمایند، لذت دیدن آن برای همه ما دوچندان خواهد بود.

آبشار کایتور، جواهری در دل جنگل های گویان

آبشار کایتور در پارک ملی با همین نام واقع شده است. هدف از تاسیس این پارک حفاظت از طبیعت بکر و شگفت انگیز اطراف بوده است. در قلب این منطقه، آبشار کایتور مانند جواهری با ارزش قرار گرفته است. این آبشار حدود 226 متر ارتفاع دارد و شدت جریان آبی که از آن می گذرد یکی از قوی ترین جریان های آبی دنیا محسوب می شود.

این آبشار حقیقتا منحصر به فرد و فراموش نشدنی است و علاوه بر آن، برای دیدن این آبشار باید از میان جنگلی قدیمی، بارانی و مه آلود عبور کنید که تجربه ای شگفت انگیز خواهد بود. کسانی که اهل ماجراجویی هستند، از ایستادن روی لبه پرتگاه و به پایین دره نگاه کردن هم لذت زیادی می برند. ضمناً، برآورد شده که عمر صخره های این ناحیه به حدود سه میلیون سال قبل بر می شود.

گردشگران می توانند همه فصل های سال به این منطقه سفر نمایند. با این حال در فصل های بارانی شدت و قدرت آبشار بیشتر خواهد بود. به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد بازدید از این آبشار را دارید، یا از ماه می تا اواسط آگوست به این منطقه سفر کنید یا اواسط ماه نوامبر تا ژانویه را برای سفر انتخاب کنید.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که دسترسی به این ناحیه خیلی راحت نیست. برای سفر می توانید از طرف دشت جورج تاون (پایتخت گوانا) به این منطقه حرکت کنید.

منبع: placestoseeinyourlifetime

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: کجارو / placestoseeinyourlifetime.com
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4532

به "آبشار کایتور، جواهری در دل جنگل های گویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار کایتور، جواهری در دل جنگل های گویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید